Буллинг – білім беру қоғамдастығында жиі кездесетін мәселелердің бірі, бұл жасөспірімдер арасында өз-өзіне қол жұмсау қаупін айтарлықтай арттырады, топта және оқу орнында агрессия мен зорлық-зомбылыққа, оқу үлгерімінің төмендеуіне, эмоционалдық және невротикалық проблемаларға әкеледі.
Бұзақылықтың алдын алу, студенттердің психологиялық денсаулығын сақтау және білім сапасын, сондай-ақ студенттердің рухани-адамгершілік дамуы мен тәрбиесін қамтамасыз ететін қолайлы дамытушы білім беру ортасын құру мақсатында психолог Мухамеджанова Т.М. колледж студенттерімен «Қорлауды доғар!» атты тренинг өткізді.
Шара барысында буллинг және кибербуллинг ұғымдары, қорлаудың нысандары мен құрылымдары, жауапты және қауіпсіз мінез-құлық дағдылары ашылды. Миға шабуыл ойыны кезінде қорқытуға қатысты әлеуметтік рөлдер мен мінез-құлық стильдерін талқылады. Содан кейін 3 команда агрессор, жәбірленуші және бақылаушы рөлдерін сомдады, оның соңында нақты жағдайда қауіпсіз мінез-құлық дағдыларын дамытуға тырысты. «Кім көмектесе алады» бейнеролигін көргеннен кейін тренинг «Қар ұшқынының салмағы қанша?» деген астарлы әңгімемен аяқталды. Соңында студенттер іс-шараны қорытындылады.